Ofte stillede spørgsmål


Hvorfor jeg savner leverance indstilling i kassen?

Forsendelsesomkostningerne beregnes baseret på hvad du har i din kurv.
Vi har et stort stort udvalg af forskellige typer af produkter og det kan være, at systemet ikke kan beregne totalen shipping cost.
En anden grund er, at det eller de produkter, du har i din kurv har en usædvanlig/uspecificerede dimensioner og vægt
og skal prissættes individuelt mod købers leveringsadresse.

Som sædvanlig, tilbyder vi altid vores fragt løsninger under navnet "figur merchant shipping".
Denne forsendelsesmetode kommer op under leveringsmetode efter du indtaste dit postnummer i feltet.
Der bliver ingen "figur engros forsendelse" shipping metode er det muligt, at dit postnummer ikke er registreret endnu.
Du kan sende dit postnummer til order@figurgrossisten.dk med titel, dit postnummer og vi vil tilføje det i.


Hvordan beregnede shipping/hvorfor er shipping så dyre?

Forsendelsesomkostninger vil variere fra produkt til produkt, alt efter hvad der er i kurven, shipping gebyr blive store.
Hovedårsagen til dette er, at i princippet alle logistic virksomheder beregne forsendelses omkostninger ved vægt shipping virksomhed.
Dette betyder at hvis en pakke er større end den tungere efter en specifik beregning
(Lm x Bm x Hm =? m x 280 kg) så prisen vil være indstillet på størrelsen af pakken og ikke betydning i sig selv.

Det er derudover andre omkostninger, der bidrager til prisen.
Hver pakke består af en strammere kasse fyldt med bobleplast, bølgepap board og pack chips.
Dette har til opgave at mindske og sikre, at varerne ikke er beskadiget under sin rejse.
Mange erhvervsdrivende er at sætte en del af omkostningen ved produktet.
Vi gør ikke fordi vi ønsker at give kunden mulighed for at kunne vælge den korrekte shipping løsning.
Hvis der er mange produkter, så det bliver som regel (afhængig af hvor du bor) billigere at
få varerne leveret af os hvor ekstra beskyttelse ikke er påkrævet når det placeres over bilens interiør plads.

Vi stræber konstant efter at tilbyde lavere forsendelsesomkostninger.

Få din vogn store og uventede høje fragt beløb, du er altid velkommen til at sende din forespørgsel til order@figurgrossisten.dk
med dine varer og adresse så vi ser på om der er nogen mulighed for at få lavere omkostningerne ved forsendelse.


Hvordan kontrollerer jeg status for en ordre placeret?

Efter ordren er placeret, modtager den en bekræftelses e-mail med titlen Figurgrossisten Sweden - ordre XXXX.
Så snart din ordre er ændret status, vil du modtage en ny e-mail med info om det.

Til enhver tid kan du tjekke din ordrestatus på følgende side:
https://figurgrossisten.dk/index.php?Route=Account/Guest

Har du besluttet at registrere en konto, kan du også se status under min konto-ordrehistorik.


Er min forbindelse til figurgrossisten.se sikker og data krypteret?

Alle sider beskæftiger sig med følsomme data såsom navn, CPR-nummer, adresse, er krypteret.
Du kan kontrollere ved en hængelås og/eller https://the adresse, der vises i adresselinjen.


Jeg har modtaget beskadigede varer, hvad skal jeg gøre?

Hvis du har modtaget beskadigede varer, er det vigtigt at du rapportere det
for regelmæssig leverandør på afhentning/levering eller til os så snart du har fundet ud af, at er varerne beskadiget.
Har du anmeldt de beskadigede varer til leverandøren, bør du også lad os vide om det for at ordne sagen nærmere.
Den nemmeste og hurtigste måde at melde skaden til varer er at
Klik på Angiv/klage nederst på denne side eller ved at klikke her.


Tilbyder du udlejning af dine produkter?

Nej, vi ikke tilbyder udlejning af vores produkter i enhver form.


Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål?

Call os på +46 77 421 88 33 eller send en mail til order@figurgrossisten.fk og vi vil hjælpe dig.